duminică, 2 martie 2014

EA ^_^

       Cateodata  mergand pe strada vad tot felul de baieti care atunci cand sunt in compania prietenilor lor vorbesc  foarte urat  la adresa iubitelor.Eu unul sunt fix inversul lor. Pentru mine unul iubita mea este la fel cum primavera isi arata caldura dupa o iarna geroasa ,la felul in care simti mirosul mugurilor de copaci, auzi pasarelele ciripind sau pot spune ca e la fel ca atunci cand privesti apusul la malul marii iar valurile lovesc usor tarmul risipind nisipul …ceva mirific… 
       Cel mai mult imi place sa-mi vad iubita zambind ,atunci cand radieaza de ferici imi aduce cel mai calduros  soare in suflet chiar daca afara ploua, ninge, etc ... Ochisorii ei mari caprui si adanci sunt la fel ca o amuleta, cu cat ii privesc mai mult sunt efectiv himnotiszat topit. Imi place sa ii sarut buzitele ei carnoaste care sunt mai dulci ca orice pe lumea asta; Imi sa dorm cu ea, chiar daca seara se tolaneste in tot patul  si ma inghesuie in tablia de la pat, iubesc sa faca asta; imi place ca atunci cand doarme daca o pup ma pupa fara ca macar sa realizeze  asta ; imi place sa o vad dimineata cand se intinde o pisicuta rasfarata ;imi place cand se ghemuieste la pieptul meu si ma stange in brate la fel ca un copilas mic ;imi place sa-i privesc vara la plaja corpul ei perfect , bronzat care ma seduce si ma ademeneste  ; imi place cand inainte sa merge undeva se uita trista in oglinda si spune ca nu stie cu ce sa se imbrace cu toate ca , cu ce s-ar imbraca iar veni perfect ,  imi place ca are caracter imi place ca e desteapta si mereu ma face mandru de ea, imi place ca e cumninte , ambitioasa chiar si orgolioasa pentru ca asa e ea! 
IUBESC SA O IUBESC! <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu